W dodatku "Licencje" między innymi: Licencje na tarczy
Rynek licencji na wykorzystanie wizerunku popularnych postaci z bajek i filmów dobrze radzi sobie w Polsce. Coraz więcej firm chce mieć produkt z ulubioną postacią. Nie ma również zastoju w handlu formatami telewizyjnymi.
Producenci programów rozrywkowych i filmów fabularnych nie tylko kupują, lecz także sprzedają własne pomysły telewizjom w innych krajach. Drugie życia bohatera
Konsumenci przyzwyczaili się już do produktów z kolorowymi nadrukami. Koszulki, tornistry, piórniki, zabawki zdobią bohaterowie popularnych kreskówek i filmów animowanych dla dzieci. Firmy z różnych branż korzystają z licencji i wypuszczają na rynek towary przyciągające wzrok nie tylko dzieci, lecz także dorosłych. Wielu producentów odzieży i akcesoriów dla kobiet ma w portfolio torebki, bluzki, koszulki z sympatycznymi postaciami z bajek. Jak się sprzedają takie produkty? Licencje dobre na wszystko
Rynek licencyjny ma się dobrze. Branży nie dotknął kryzys. Ubiegły rok był dla wszystkich należących do niej firm bardzo udany. Na rynku pojawiło się dużo nowych produktów z bohaterami licencyjnymi. Ofertę zapewne wzbogacą tegoroczne hity filmowe. Kolorowe czasopisma
Rynek czasopism na licencji dotychczas chłonął nowości. Każdego roku co najmniej kilkanaście nowych tytułów trafiało do starszych i młodszych dzieci. Wszystkie magazyny odnoszą się do najpopularniejszych produkcji światowych wytwórni i opowiadają o przygodach bohaterów filmowych. Faworyci telewizji
W ofertach programowych wszystkich liczących się nadawców telewizyjnych są programy i filmy produkowane na licencji. Niektóre z zaadaptowanych na polski rynek pomysłów odniosły ogromny sukces. Stacje telewizyjne i współpracujący z nimi producenci sporo nowości przygotowali na sezon wiosenno-letni.
12 strony
Custom w postaci pliku PDF.

  • O Dodatkach

    Biuro reklamy „Media & Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupić Dodatki

    Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup dodatek w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek
    Marta Gajowniczek

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2016 VFP Communications Ltd.