W dodatku "Marketing Sportowy" między innymi: Sportowy rynek
Według specjalistów sport ma za sobą trudny okres. Ogólnoświatowy kryzys nie sprzyja aktywności firm na polu sponsoringu. Firmy ostrożnie dzieliły budżety marketingowe. Każdemu kontraktowi sponsorskiemu przyglądano się ze zdwojoną uwagą, co w znaczącym stopniu wpłynęło na kondycję klubów i organizacji sportowych.

Marka w sportowym stylu
Marketing poprzez sport to popularny i chętnie wykorzystywany sposób na promocję marki. W krajach Europy Zachodniej i Stanach Zjednoczonych przynosi firmom wymierne korzyści. W Polsce ten rodzaj komunikacji jest w fazie rozwoju. Firmy uważnie przyglądają się możliwościom, jakie może im dać zaangażowanie w sport.

Sponsor na medal
Dla każdego sponsora wspieranie sportowca czy drużyny to potwierdzenie wartości i wizerunku marki. Według danych ośrodka badawczego Pentagon Research szacowana wartość ekspozycji marek w sporcie w telewizji w 2009 r. wyniosła 1,74 mld zł. W czołówce sponsorów znalazły się takie marki, jak: Plus, Adidas, Orlen, Orange, Lotos.

Sportowi bohaterowie reklam
Udział sportowca w reklamie jest równie ekscytujący jak sukcesy odnoszone przez niego na arenach sportowych. Kibice, opinia publiczna i komentatorzy sportowi zastanawiają się, czy sportowiec powinien wziąć w niej udział, czy też nie, ale przede wszystkim na ile opiewał kontrakt reklamowy. Sportowiec, biorąc udział w reklamie, może zyskać finansowo, ale stracić w oczach kibiców.

Zmagania na papierze i ekranie
Media sportowe mają wierne grono odbiorców, jednak tak jak sportowcy potrzebują sukcesu. O pierwsze miejsce w rankingu mediów sportowych walczą: gazety, magazyny, kanały i portale sportowe.
15 stron
Custom w postaci pliku PDF.

  • O Dodatkach

    Biuro reklamy „Media Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupić Dodatki

    Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup dodatek w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.