W dodatku "Programy motywacyjne" między innymi: Skuteczny program
Wyniki badań prowadzonych przez Instytut Gallupa z 2004 r. potwierdzają, że pracownicy, którzy są regularnie doceniani w pracy, osiągają lepsze wyniki, lepiej obsługują klientów, budują zaangażowanie innych członków zespołu, bardziej dbają o bezpieczeństwo w pracy itd. O pracowników warto dbać i wiele firm odnoszących sukcesy rynkowe świadomie realizuje programy motywujące pracowników.

Magia kart
Zdarza się często, że nasze portfele tyją, ale nie od pieniędzy, tylko od kart. Klienci sieci handlowych, salonów usługowych czy stacji benzynowych niemal przy każdych zakupach pytani są o karty rabatowe, stałego klienta lub karty uczestnika programu lojalnościowego czy karty podarunkowe.

Motywować i nagradzać
Nowoczesne programy motywacyjne to narzędzie, które oferuje korzyści zarówno na poziomie emocjonalnym, jak i materialnym. Istotną częścią każdego programu motywacyjnego jest więc atrakcyjna nagroda dostosowana do oczekiwań wybranej grupy celowej, a czasem nawet wyprzedzająca jej potrzeby.

Logistyka i technologie
Przygotowanie sprawnie działającego programu motywacyjnego jest ogromnie czasochłonne. Wymaga zaangażowania wielu osób oraz sporych środków finansowych. Bardzo ważną kwestią jest też system informatyczny, którego wdrożenie wymaga kolejnych nakładów. Rozwiązaniem są gotowe systemy informatyczne i logistyczne oferowane przez wiele firm.

Podróż za dobrą pracę
Choć jego szczegółowy plan powstaje już na samym początku, to zawsze jest ostatnim, kulminacyjnym elementem programu motywacyjnego – a jednocześnie najbardziej ekscytującym i oczekiwanym przez pracowników. Incentive travel to nagroda za efektywną pracę.
15 strony
Custom w postaci pliku PDF.

  • O Dodatkach

    Biuro reklamy „Media & Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupić Dodatki

    Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup dodatek w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek
    Marta Gajowniczek

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2016 VFP Communications Ltd.