W dodatku "CSR" między innymi: Cała prasa jest kobieca
Reklama i media nie starają się specjalnie przełamywać stereotypów płciowych. Według wielu specjalistów wizerunek kobiety w mediach zmienia się tak szybko jak ona sama.

Najszybciej wschodzący rynek
O kobiecie jako targecie reklamowym w sieci i warunkach powodzenia komunikacji marketingowej kierowanej do kobiet opowiada Katarzyna Cieślik, dyrektor sieci reklamowej Glossy Media, spółki należącej do Agory.

Pani z billboardu, czyli szkodliwa prostota skojarzeń
Za narzędzie reklamujące wszelakie produkty obraliśmy wyszparowane kobiety w bikini. Rewolucja obyczajowa postępuje, lae obserwując takie przykłady marketingu klasy B, aż szkoda, że minęły czasy, kiedy dzieciom na taki widok zasłaniało się oczy.
18 stron
Custom w postaci pliku PDF.

  • O Dodatkach

    Biuro reklamy „Media & Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupić Dodatki

    Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup dodatek w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek
    Marta Gajowniczek

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2016 VFP Communications Ltd.