WoMM – praktyczny przewodnik Spis treści: WoMM na świecie a WoMM w Polsce
Atuty WoMM
Narzędzia word of mouth marketing
Zasady pracy z agencją marketingu szeptanego
Planowanie kampanii
Mierzalność kampanii WoMM
Case studies
Dobre praktyki marketingu szeptanego online
Słowniczek pojęć
Autorzy:
Beata Bohdanowicz, Kamil Dmowski, Justyna Dzieduszycka-Jędrach, Paweł Suchocki, Robert
Sosnowski, Patrycja Woroniecka, Mariusz Woźnicki.

30 strony

Dodatek przygotowany wspólnie z IAB Polska.

Plik do pobrania pdf (1,2 MB)

  • O Dodatkach

    Biuro reklamy „Media & Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupić Dodatki

    Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup dodatek w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek
    Marta Gajowniczek

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2016 VFP Communications Ltd.