W dodatku "Programy lojalno┼Ťciowe" mi─Ödzy innymi: Multikorzy┼Ťci z lojalno┼Ťci
Programy multiPartnerskie to obecnie najsilniejszy trend w┼Ťród programów lojalno┼Ťciowych. Dlatego bran┼╝e korzystaj─ůce najcz─Ö┼Ťciej z tego narz─Ödzia to te, w których ┼éatwo o multipartycypacj─Ö.

Warto zna─ç histori─Ö... zakupów
Karta klienta przystepuj─ůcego do programu lojalno┼Ťciowego to niewyczerpane ┼║ród┼éo wiedzy o nim samym, a informacja o zachowaniach konsumenckich zapisana za po┼Ťrednictwem karty mo┼╝e stanowi─ç podstaw─Ö do sporz─ůdzenia optymalnej, dopasowanej oferty promocyjnej.

Mi─Ökkie serwowanie twardych benefitow
Warunkiem koniecznym wprowadzenia programu lojalno┼Ťciowego jest precyzyjne okreslenie grupy docelowej. Firmy, które chc─ů zdoby─ç klientów o okre┼Ťlonych upodobaniach, maj─ů do rozwi─ůzania problem, jak tego skutecznie dokona─ç. Te, które ju┼╝ ich przyci─ůgn─Ö┼éy, jak utrzyma─ç przy sobie tych, którzy dysponuj─ů najbardziej zasobnym portfelem.
20 stron
Custom w postaci pliku PDF.

  • O Dodatkach

    Biuro reklamy ÔÇ×Media & Marketing PolskaÔÇŁ realizuje dwa rodzaje dodatk├│w specjalnych - suplementy rocznicowe i okoliczno┼Ťciowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okoliczno┼Ťciowe realizowane s─ů dla klient├│w indywidualnych i dotycz─ů wy┼é─ůcznie danej firmy (dzia┼éalno┼Ťci, produkt├│w lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotycz─ůce poszczeg├│lnych sektor├│w rynku. Zawarto┼Ť─ç redakcyjna dodatk├│w jest wynikiem wsp├│┼épracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupi─ç Dodatki

    Dodatki s─ů dost─Öpne tylko i wy┼éacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    Ôćĺ
    zakup dodatek w formacie PDF
    Ôćĺ
    kontakt bezpo┼Ťredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dost─Öpna przestrze┼ä reklamowa

    Ôćĺ
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    Ôćĺ
    Pobierz cennik reklam
    Ôćĺ
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek
    Marta Gajowniczek

Wszystkie prawa zastrze┼╝one ┬ę 2016 VFP Communications Ltd.