W dodatku "Użyteczna strona" między innymi: Najlepsze praktyki na rynku
Ze stronami internetowymi jest podobnie jak z książkami – tam: okładka, spis treści, ilustracje i treść, tutaj: nawigacja,wyszukiwarka, tekst, zdjęcia i linki.wybór tych elementównie jest zbyt bogaty, ale liczba kombinacji dosłownie niezliczona. Wjaki więc sposób należy konstruować i wykorzystywać te szczegóły,aby skutecznie budować interakcję z użytkownikiem? Wskazówek udzielają eksperci z zakresu usability stron internetowych.

Szybkie badania funkcjonalności
Według większości ekspertówz dziedziny usability dobra strona internetowa nie powinna zmuszać użytkownika do zbędnego wysiłku. Optymalizację serwisówinternetowych pod kątem użyteczności ułatwiają badania funkcjonalności – testy z użytkownikamiwskazują błędy na stronie oraz pokazują, które elementy utrudniają korzystanie zwitryny. Tym samym badania pomagają budować skuteczny i intuicyjny serwis.

Władcy Google'a
Badania potwierdzają, że większość internautówoglądatylko pierwszą stronę wynikówwyszukiwania na dane zapytanie. Dlatego niezwykle istotne jest uzyskanie przez witrynę internetowąjak najwyższej pozycjiwwynikach, co zapewnia jej odpowiednia optymalizacja.


13 stron
Custom w postaci pliku PDF.


  • O Dodatkach

    Biuro reklamy „Media Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupić Dodatki

    Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup dodatek w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.