22 edycja rocznika. Stanowi najbogatszą na rynku bazę danych w branży. Zawiera zobiektywizowane informacje o firmach związanych z mediami, reklamą oraz o branżach wspomagających te rynki. Publikacja w wersji elektronicznej. Nie wymaga instalacji programów. Działa na wszystkich urządzeniach.
Dostęp dla trzech osób z firmy.
Idąc za poprzednim wydaniem, zamieściliśmy informację dotyczące nagród przyznawanych przez miesięcznik „Media Marketing Polska” w raportach specjalnych oraz konkursach. Dodatkowo wzbogaciliśmy „Almanach” wybranymi raportami branżowymi, jakie stworzyliśmy w 2020 roku. Są to: „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Eventowe”, „Agencje PR”, „Agencje Marketing Services”, „Agencje Digital”, „Studia Produkcyjne”, „Wydawcy” oraz „Biura Reklamy”. Ponadto wszystkie adresy stron www, adresy mailowe oraz reklamy mają aktywne hyperlinki.
To blisko 6000 linków!

Zawiera blisko 1700 wpisów poszczególnych firm.

W „Almanach” wyróżniliśmy trzy nadrzędne działy:
• Media
• Usługi reklamowo-marketingowe
• Inne
Katalog podzielony jest na 48 głównych sekcji i 74 podsekcje.
Dodaliśmy 13 indeksów rzeczowych oraz umieściliśmy indeks magazynów BtoB i BtoC.

Jeżeli planują Państwo kampanię reklamową, myślą o prezencie dla swoich partnerów biznesowych, chcą zlecić wykonanie strony WWW lub analizują rynek, a może szukają konkretnych kontaktów czy też klientów − to wszystko znajduje się w „Almanachu Mediów i Reklamy”.

Almanach kierowany jest do osób poszukujących informacji na temat firm działających w branży mediowo-reklamowo-marketingowej.
Edycja styczeń 2021 r. SPIS TREŚCI 360 stron   W PRENUMERACIE „Media & Marketing Polska” - „Almanach” GRATIS!  

  • O Almanachu

    Rocznik wydawany we wrześniu od 16 lat stanowi najbogatszą na rynku bazę danych w branży. Zawiera zobiektywizowane informacje o firmach związanych z mediami, reklamą oraz o branżach wspomagających te rynki.
    Wszystkie dane zawarte w „Almanachu” pochodzą bezpośrednio od poszczególnych firm.
    Zawiera blisko 3000 wpisów poszczególnych firm.
    W „Almanachu” wyróżniliśmy trzy nadrzędne działy:
    - Media
    - Usługi reklamowo-marketingowe
    - Inne
    Katalog podzielony jest na 46 głównych sekcji i 93 podsekcje.
    Dodaliśmy 13 indeksów rzeczowych oraz umieściliśmy indeks magazynów BtoB i BtoC.
    Poza tym „Almanach” zawiera indeks ogólny wszystkich firm i indeks osób (blisko 3000 nazwisk).
    Jeżeli planują Państwo kampanię reklamową, myślą o prezencie dla swoich partnerów biznesowych, chcą zlecić wykonanie strony WWW lub analizują rynek, a może szukają konkretnych kontaktów czy też klientów − to wszystko znajduje się w „Almanachu Mediów i Reklamy”.
    Almanach kierowany jest do osób poszukujących informacji na temat firm działających w branży mediowo-reklamowo-marketingowej.
    Od 2012 „Almanach Mediów i Reklamy” jest dostępny w formie elektronicznej na stronie almanach.media.com.pl.
    Wpis do bazy danych oraz drukowana na jego podstawie standardowa prezentacja firmy w "Almanachu Mediów i Reklamy" są bezpłatne.
    „Almanach” jest dostępny w prenumeracie miesięcznika „Media & Marketing Polska” oraz w sprzedaży egzemplarzowej. Jak również dla wszystkich użytkowników serwisu „MMP24”.

  • Gdzie moge zakupić Almanach

    Almanach jest dostępny wraz z prenumeratą magazynu Media & Marketing Polska (najbardziej optymalny wybór), w sprzedaży egezmplarzowej oraz w wersji ONLINE

    zakup prenumeraty magazynu Media & Marketing Polska
    zakup egzemlarza Almanachu
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowszy folder informacyjny
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2021 VFP Communications Ltd.