-
Almanach Mediów i Reklamy
2018/2019
-
Almanach Mediów i Reklamy
2017/2018
-
Almanach Mediów i Reklamy
2016/2017
-
Almanach Mediów i Reklamy
2015/2016
-
Almanach Mediów i Reklamy
2014/2015
-
Almanach Mediów i Reklamy
2013/2014
-
Almanach Mediów i Reklamy
2012/2013
-
Almanach Mediów i Reklamy
2011/2012
22 edycja rocznika. Stanowi najbogatszą na rynku bazę danych w branży. Zawiera zobiektywizowane informacje o firmach związanych z mediami, reklamą oraz o branżach wspomagających te rynki.
Publikacja w wersji elektronicznej. Wysyłany zabezpieczony hasłem plik pdf. Możliwość kopiwania danych.
Idąc za poprzednim wydaniem, zamieściliśmy informację dotyczące nagród przyznawanych przez miesięcznik „Media Marketing Polska” w raportach specjalnych oraz konkursach.
Dodatkowo wzbogaciliśmy „Almanach” wybranymi raportami branżowymi, jakie stworzyliśmy w 2020 roku. Są to: „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Eventowe”, „Agencje PR”, „Agencje Marketing Services”, „Agencje Digital”, „Studia Produkcyjne”, „Wydawcy” oraz „Biura Reklamy”.
Ponadto wszystkie adresy stron www, adresy mailowe oraz reklamy mają aktywne hyperlinki.
To blisko 6000 linków!
Zawiera blisko 1700 wpisów poszczególnych firm.
W „Almanach” wyróżniliśmy trzy nadrzędne działy:
• Media
• Usługi reklamowo-marketingowe
• Inne
Katalog podzielony jest na 48 głównych sekcji i 74 podsekcje.
Dodaliśmy 13 indeksów rzeczowych oraz umieściliśmy indeks magazynów BtoB i BtoC.
Jeżeli planują Państwo kampanię reklamową, myślą o prezencie dla swoich partnerów biznesowych, chcą zlecić wykonanie strony WWW lub analizują rynek, a może szukają konkretnych kontaktów czy też klientów − to wszystko znajduje się w „Almanachu Mediów i Reklamy”.
Almanach kierowany jest do osób poszukujących informacji na temat firm działających w branży mediowo-reklamowo-marketingowej.
Edycja styczeń 2021 r.
SPIS TREŚCI
360 stron
W PRENUMERACIE „Media & Marketing Polska” - „Almanach” GRATIS!
-
O Almanachu
Rocznik wydawany we wrześniu od 16 lat stanowi najbogatszą na rynku bazę danych w branży. Zawiera zobiektywizowane informacje o firmach związanych z mediami, reklamą oraz o branżach wspomagających te rynki.
Wszystkie dane zawarte w „Almanachu” pochodzą bezpośrednio od poszczególnych firm.
Zawiera blisko 3000 wpisów poszczególnych firm.
W „Almanachu” wyróżniliśmy trzy nadrzędne działy:
- Media
- Usługi reklamowo-marketingowe
- Inne
Katalog podzielony jest na 46 głównych sekcji i 93 podsekcje.
Dodaliśmy 13 indeksów rzeczowych oraz umieściliśmy indeks magazynów BtoB i BtoC.
Poza tym „Almanach” zawiera indeks ogólny wszystkich firm i indeks osób (blisko 3000 nazwisk).
Jeżeli planują Państwo kampanię reklamową, myślą o prezencie dla swoich partnerów biznesowych, chcą zlecić wykonanie strony WWW lub analizują rynek, a może szukają konkretnych kontaktów czy też klientów − to wszystko znajduje się w „Almanachu Mediów i Reklamy”.
Almanach kierowany jest do osób poszukujących informacji na temat firm działających w branży mediowo-reklamowo-marketingowej.
Od 2012 „Almanach Mediów i Reklamy” jest dostępny w formie elektronicznej na stronie almanach.media.com.pl.
Wpis do bazy danych oraz drukowana na jego podstawie standardowa prezentacja firmy w "Almanachu Mediów i Reklamy" są bezpłatne.
„Almanach” jest dostępny w prenumeracie miesięcznika „Media & Marketing Polska” oraz w sprzedaży egzemplarzowej. Jak również dla wszystkich użytkowników serwisu „MMP24”.Gdzie moge kupić AlmanachAlmanach jest dostępny wraz z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” (najbardziej optymalny wybór), w sprzedaży egezmplarzowej ONLINE
→zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
→zakup egzemlarza Almanachu
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
Dostępna przestrzeń reklamowa→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
Kontakt z Redakcją
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.