-
Almanach Mediów i Reklamy
2015/2016
-
Almanach Mediów i Reklamy
2018/2019
-
Almanach Mediów i Reklamy
2017/2018
-
Almanach Mediów i Reklamy
2016/2017
-
Almanach Mediów i Reklamy
2014/2015
-
Almanach Mediów i Reklamy
2013/2014
-
Almanach Mediów i Reklamy
2012/2013
-
Almanach Mediów i Reklamy
2011/2012
Rocznik (wydawany we wrześniu) stanowi najbogatszą na rynku bazę danych w branży. Zawiera zobiektywizowane informacje o firmach związanych z mediami, reklamą oraz o branżach wspomagających te rynki.
Zawiera blisko 3000 wpisów poszczególnych firm.
W "Almanachu" wyróżniliśmy trzy nadrzędne działy:
- Media
- Usługi reklamowo-marketingowe
- Inne
Katalog podzielony jest na 47 głównych sekcji i 83 podsekcje (m.in. 1272 - Profile Mediów, 551 - Agencje Reklamowe).
Dodaliśmy 11 indeksów rzeczowych oraz umieściliśmy indeks magazynów BtoB i BtoC.
Poza tym "Almanach" zawiera indeks ogólny wszystkich firm i indeks osób (blisko 3700 nazwisk).
Jeżeli planują Państwo kampanię reklamową, myślą o prezencie dla swoich partnerów biznesowych, chcą zlecić wykonanie strony WWW lub analizują rynek, a może szukają konkretnych kontaktów czy też klientów − to wszystko znajduje się w „Almanachu Mediów i Reklamy”.
Almanach kierowany jest do osób poszukujących informacji na temat firm działających w branży mediowo-reklamowo-marketingowej.
W ramach oferty na "Almanach" w wersji drukowanej, otrzymują Państwo roczny dostęp do "Almanachu Online".
Edycja wrzesień 2015 r.
SPIS TREŚCI
346 stron
W PRENUMERACIE "Media & Marketing Polska" - "Almanach" GRATIS!
-
O Almanachu
Rocznik wydawany we wrześniu od 16 lat stanowi najbogatszą na rynku bazę danych w branży. Zawiera zobiektywizowane informacje o firmach związanych z mediami, reklamą oraz o branżach wspomagających te rynki.
Wszystkie dane zawarte w „Almanachu” pochodzą bezpośrednio od poszczególnych firm.
Zawiera blisko 3000 wpisów poszczególnych firm.
W „Almanachu” wyróżniliśmy trzy nadrzędne działy:
- Media
- Usługi reklamowo-marketingowe
- Inne
Katalog podzielony jest na 46 głównych sekcji i 93 podsekcje.
Dodaliśmy 13 indeksów rzeczowych oraz umieściliśmy indeks magazynów BtoB i BtoC.
Poza tym „Almanach” zawiera indeks ogólny wszystkich firm i indeks osób (blisko 3000 nazwisk).
Jeżeli planują Państwo kampanię reklamową, myślą o prezencie dla swoich partnerów biznesowych, chcą zlecić wykonanie strony WWW lub analizują rynek, a może szukają konkretnych kontaktów czy też klientów − to wszystko znajduje się w „Almanachu Mediów i Reklamy”.
Almanach kierowany jest do osób poszukujących informacji na temat firm działających w branży mediowo-reklamowo-marketingowej.
Od 2012 „Almanach Mediów i Reklamy” jest dostępny w formie elektronicznej na stronie almanach.media.com.pl.
Wpis do bazy danych oraz drukowana na jego podstawie standardowa prezentacja firmy w "Almanachu Mediów i Reklamy" są bezpłatne.
„Almanach” jest dostępny w prenumeracie miesięcznika „Media & Marketing Polska” oraz w sprzedaży egzemplarzowej. Jak również dla wszystkich użytkowników serwisu „MMP24”.Gdzie moge kupić AlmanachAlmanach jest dostępny wraz z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” (najbardziej optymalny wybór), w sprzedaży egezmplarzowej ONLINE
→zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
→zakup egzemlarza Almanachu
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
Dostępna przestrzeń reklamowa→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
Kontakt z Redakcją
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.