Rocznik (wydawany we wrześniu) stanowi najbogatszą na rynku bazę danych w branży. Zawiera zobiektywizowane informacje o firmach związanych z mediami, reklamą oraz o branżach wspomagających te rynki.

Zawiera blisko 3000 wpisów poszczególnych firm.

W "Almanachu" wyróżniliśmy trzy nadrzędne działy:
- Media
- Usługi reklamowo-marketingowe
- Inne
Katalog podzielony jest na 47 głównych sekcji i 83 podsekcje (m.in. 1272 - Profile Mediów, 551 - Agencje Reklamowe).
Dodaliśmy 11 indeksów rzeczowych oraz umieściliśmy indeks magazynów BtoB i BtoC.

Poza tym "Almanach" zawiera indeks ogólny wszystkich firm i indeks osób (blisko 3700 nazwisk). Jeżeli planują Państwo kampanię reklamową, myślą o prezencie dla swoich partnerów biznesowych, chcą zlecić wykonanie strony WWW lub analizują rynek, a może szukają konkretnych kontaktów czy też klientów − to wszystko znajduje się w „Almanachu Mediów i Reklamy”.

Almanach kierowany jest do osób poszukujących informacji na temat firm działających w branży mediowo-reklamowo-marketingowej.
W ramach oferty na "Almanach" w wersji drukowanej, otrzymują Państwo roczny dostęp do "Almanachu Online". Edycja wrzesień 2015 r. SPIS TREŚCI 346 stron W PRENUMERACIE "Media & Marketing Polska" - "Almanach" GRATIS!
 

  • O Almanachu

    Rocznik wydawany we wrześniu od 16 lat stanowi najbogatszą na rynku bazę danych w branży. Zawiera zobiektywizowane informacje o firmach związanych z mediami, reklamą oraz o branżach wspomagających te rynki.
    Wszystkie dane zawarte w „Almanachu” pochodzą bezpośrednio od poszczególnych firm.
    Zawiera blisko 3000 wpisów poszczególnych firm.
    W „Almanachu” wyróżniliśmy trzy nadrzędne działy:
    - Media
    - Usługi reklamowo-marketingowe
    - Inne
    Katalog podzielony jest na 46 głównych sekcji i 93 podsekcje.
    Dodaliśmy 13 indeksów rzeczowych oraz umieściliśmy indeks magazynów BtoB i BtoC.
    Poza tym „Almanach” zawiera indeks ogólny wszystkich firm i indeks osób (blisko 3000 nazwisk).
    Jeżeli planują Państwo kampanię reklamową, myślą o prezencie dla swoich partnerów biznesowych, chcą zlecić wykonanie strony WWW lub analizują rynek, a może szukają konkretnych kontaktów czy też klientów − to wszystko znajduje się w „Almanachu Mediów i Reklamy”.
    Almanach kierowany jest do osób poszukujących informacji na temat firm działających w branży mediowo-reklamowo-marketingowej.
    Od 2012 „Almanach Mediów i Reklamy” jest dostępny w formie elektronicznej na stronie almanach.media.com.pl.
    Wpis do bazy danych oraz drukowana na jego podstawie standardowa prezentacja firmy w "Almanachu Mediów i Reklamy" są bezpłatne.
    „Almanach” jest dostępny w prenumeracie miesięcznika „Media & Marketing Polska” oraz w sprzedaży egzemplarzowej. Jak również dla wszystkich użytkowników serwisu „MMP24”.

  • Gdzie moge kupić Almanach

    Almanach jest dostępny wraz z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” (najbardziej optymalny wybór), w sprzedaży egezmplarzowej ONLINE

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup egzemlarza Almanachu
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.