Lürzer`s International Archive nr 2-2015.

W każdym numerze znajdują się wywiady z twórcami najlepszych reklam oraz kalendarium zbliżających się branżowych wydarzeń.
Kampanie reklamowe pogrupowane są według kategorii produktowych.
Publikacja w języku angielskim. Vol. 2/2015 The cover of the second issue of 2015 comes – for the very first time in Lürzer’s Archive history – from Costa Rica, with a poster created by Garnier BBDO advertising a concert by the National Symphonic Orchestra of Costa Rica.
In the main interview of this issue, Nils Leonard, Chairman and CCO of Grey, London, is talking about one of the ad world’s most intriguing – and unlikely – success stories of the past years
Marcos Medeiros, Partner and CCO at Crispin Porter + Bogusly, Brazil explains his digital picks and why there is no medium that can kill an amazing idea. 158 stron, okładka miękka
Prenumerata Lurzer's Archive  

  • O Magazynie

    Dwumiesięcznik poświęcony najlepszym kampaniom reklamowym. Każde wydanie dociera do 40 000 prenumeratorów na całym świecie. Katalog zawiera 160-180 stron prezentujących 70-80 kampanii reklamowych pogrupowanych według kategorii produktowych. Przedstawia najbardziej atrakcyjne, ekskluzywne kampanie reklamowe, prace najlepszych grafików, fotografów i projektantów. W każdym numerze znajdują się wywiad z twórcami najlepszych reklam oraz kalendarium zbliżających się branżowych wydarzeń. „Lürzers International Archive” jest publikowany w języku angielskim.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    Prenumerata roczna obejmuje 6 egzemplarzy magazynu oraz jeden z dodatków specjalnych "Archive Special" w prezencie. Więcej informacji na temat prenumeraty cyfrowej, prenumeraty specjalnej
    na stronach naszego sklepu.
    *
    Przykładowy "Lürzer's Archive" do pobrania (plik 22 MB).

  • Gdzie moge zakupić Magazyn

    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

  • Strony internetowe związane z magazynem

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2016 VFP Communications Ltd.