Lürzer`s International Archive nr 5-2016.

W każdym numerze znajdują się wywiady z twórcami najlepszych reklam oraz kalendarium zbliżających się branżowych wydarzeń.
Kampanie reklamowe pogrupowane są według kategorii produktowych.
Publikacja w języku angielskim. Vol. 5/2016
Issue 5-2016 comes up a cover from TBWA, Lisbon for McDonalds and with not less than 102 interesting new print campaigns and 45 film campaigns. US and Brazil taking the pole position with 23 campaigns each, followed by the UK and Germany.
For the main interview of this issue Michael Weinzettl chats with Todd Tilford, at this time CCO of FCB, Chicago, and responsible for a dramatic uplift in the agency’s creativity. Since then he’s moved on to a new, more global position within the agency.
In our Digital section we talk to Christian Daul, Managing Director of Spark44, a Frankfurt-based communication company. 142 strony, okładka miękka
Prenumerata Lurzer's Archive  

  • O Magazynie

    Dwumiesięcznik poświęcony najlepszym kampaniom reklamowym. Każde wydanie dociera do 40 000 prenumeratorów na całym świecie. Katalog zawiera 160-180 stron prezentujących 70-80 kampanii reklamowych pogrupowanych według kategorii produktowych. Przedstawia najbardziej atrakcyjne, ekskluzywne kampanie reklamowe, prace najlepszych grafików, fotografów i projektantów. W każdym numerze znajdują się wywiad z twórcami najlepszych reklam oraz kalendarium zbliżających się branżowych wydarzeń. „Lürzers International Archive” jest publikowany w języku angielskim.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    Prenumerata roczna obejmuje 6 egzemplarzy magazynu oraz jeden z dodatków specjalnych "Archive Special" w prezencie. Więcej informacji na temat prenumeraty cyfrowej, prenumeraty specjalnej
    na stronach naszego sklepu.
    *
    Przykładowy "Lürzer's Archive" do pobrania (plik 22 MB).

  • Gdzie moge zakupić Magazyn

    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

  • Strony internetowe związane z magazynem

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2016 VFP Communications Ltd.