Rocznik (wydawany we wrześniu) stanowi najbogatszą na rynku bazę danych w branży. Zawiera zobiektywizowane informacje o firmach związanych z mediami, reklamą oraz o branżach wspomagających te rynki.

Zawiera blisko 3200 wpisów poszczególnych firm.

W "Almanachu" wyróżniliśmy trzy nadrzędne działy:
- Media
- Usługi reklamowo-marketingowe
- Inne Katalog podzielony jest na 44 główne sekcje i 52 podsekcje (m.in. 1377 - Profile Mediów, 674 - Agencje Reklamowe). Dodaliśmy 11 indeksów rzeczowych oraz umieściliśmy indeks magazynów BtoB i BtoC.   Poza tym "Almanach" zawiera indeks ogólny wszystkich firm i indeks osób (ponad 2000 nazwisk). Almanach kierowany jest do osób poszukujących informacji na temat firm działających w branży mediowo-reklamowo-marketingowej. W ramach oferty na "Almanach" w wersji drukowanej, otrzymują Państwo bezpłatny pełny dostęp do "Almanachu Online" (trzy dniowy). Edycja wrzesień 2011 r..
SPIS TREŚCI 246 stron

  • O Almanachu

    Rocznik wydawany we wrześniu od 16 lat stanowi najbogatszą na rynku bazę danych w branży. Zawiera zobiektywizowane informacje o firmach związanych z mediami, reklamą oraz o branżach wspomagających te rynki.
    Wszystkie dane zawarte w „Almanachu” pochodzą bezpośrednio od poszczególnych firm.
    Zawiera blisko 3000 wpisów poszczególnych firm.
    W „Almanachu” wyróżniliśmy trzy nadrzędne działy:
    - Media
    - Usługi reklamowo-marketingowe
    - Inne
    Katalog podzielony jest na 46 głównych sekcji i 93 podsekcje.
    Dodaliśmy 13 indeksów rzeczowych oraz umieściliśmy indeks magazynów BtoB i BtoC.
    Poza tym „Almanach” zawiera indeks ogólny wszystkich firm i indeks osób (blisko 3000 nazwisk).
    Jeżeli planują Państwo kampanię reklamową, myślą o prezencie dla swoich partnerów biznesowych, chcą zlecić wykonanie strony WWW lub analizują rynek, a może szukają konkretnych kontaktów czy też klientów − to wszystko znajduje się w „Almanachu Mediów i Reklamy”.
    Almanach kierowany jest do osób poszukujących informacji na temat firm działających w branży mediowo-reklamowo-marketingowej.
    Od 2012 „Almanach Mediów i Reklamy” jest dostępny w formie elektronicznej na stronie almanach.media.com.pl.
    Wpis do bazy danych oraz drukowana na jego podstawie standardowa prezentacja firmy w "Almanachu Mediów i Reklamy" są bezpłatne.
    „Almanach” jest dostępny w prenumeracie miesięcznika „Media & Marketing Polska” oraz w sprzedaży egzemplarzowej. Jak również dla wszystkich użytkowników serwisu „MMP24”.

  • Gdzie moge zakupić Almanach

    Almanach jest dostępny wraz z prenumeratą magazynu Media & Marketing Polska (najbardziej optymalny wybór), w sprzedaży egezmplarzowej oraz w wersji ONLINE

    zakup prenumeraty magazynu Media & Marketing Polska
    zakup egzemlarza Almanachu
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowszy folder informacyjny
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2016 VFP Communications Ltd.