-
Custom Publishing
Sodexo_Poradnik_MMP_nr_11_2015
-
Custom Publishing
Kalendarz 2019
-
Custom Publishing
Gra planszowa MMP
-
Custom Publishing
Kalendarz 2017
-
Custom Publishing
2012 - Target kobieta
-
Custom Publishing
2011 - CSR_pazdziernik
-
Custom Publishing
2011 - Media Dziecięce
-
Custom Publishing
2011 - Programy Lojalnościowe wrzesień
-
Custom Publishing
2011 - Eventy
-
Custom Publishing
2011- Użyteczna strona
-
Custom Publishing
2011 - Mapa MGR w Polsce
-
Custom Publishing
2011 - Custom Brand design
-
Custom Publishing
2011- CSR
-
Custom Publishing
2011- Promocja w miejscu sprzedaży
-
Custom Publishing
2011 - Programy Lojalnościowe
-
Custom Publishing
2010 - Kronika MMP 2010
-
Custom Publishing
2010 - Słownik Designu
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Realizacja projektów internetowych
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Gra w marketingu
-
Custom Publishing
2010 - Identyfikacja wizualna
-
Custom Publishing
2010 - Ambient
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Brand Advertising online
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; WoMM
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Wideomarketing
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Marketing Mobilny
-
Custom Publishing
2010 - Mapa - Biura reklamy TV w Polsce
-
Custom Publishing
2010 - Telewizje dla najmłodszych
-
Custom Publishing
2010 - Promocja w miejscu sprzedaży (listopad)
-
Custom Publishing
2010 - Upominki biznesowe
-
Custom Publishing
2010 - Oferta Reklamowa Wydawców
-
Custom Publishing
2010 - Marketing Sportowy
-
Custom Publishing
2010 - Badania rynku, eventy, wielki format
-
Custom Publishing
2010 - Licencje
-
Custom Publishing
2010 - Programy motywacyjne
-
Custom Publishing
2010 - Digital Signage
-
Custom Publishing
2010 - CSR - pazdziernik
-
Custom Publishing
2010 - CSR
-
Custom Publishing
2010 - Promocja w miejscu sprzedaży
-
Custom Publishing
2010 - Sport, Media, Marketing, Sponsoring
-
Custom Publishing
2010 - Private, personal banking
-
Custom Publishing
2009 - Digital Signage
-
Custom Publishing
2009 - Ambient Media
-
Custom Publishing
2009 - Luksusowe prezenty
-
Custom Publishing
2009 - Energia
-
Custom Publishing
2009 - Telewizje Dziecięce
-
Custom Publishing
2009 - Promocja w miejscu sprzedaży
-
Custom Publishing
2009 - Rynek Muzyczny w Polsce; Fryderyki 2009
-
Custom Publishing
2009 - Eventy i szkolenia
-
Custom Publishing
2009 - Programy lojalnościowe
-
Custom Publishing
2009 - Custom publishing
-
Custom Publishing
2009 - Outsourcing
-
Custom Publishing
2009 - Media, dzieci i rodzice
-
Custom Publishing
2009 - Identyfikacja wizualna
-
Custom Publishing
2009 - Promocja miast i regionów
-
Custom Publishing
2009 - Sport, Media i Marketing
-
Custom Publishing
2009 - Licencje
p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120%; }Badania firmy ARC pokazują, że połowa Polaków korzysta z programów lojalnościowych, często nie z jednego, lecz z wielu. A badanie to nie bierze pod uwagę całej bogatej sfery programów BtoB.
Projekty lojalnościowe na stałe wpisały się w nasz krajobraz marketingowy. Dlaczego? Przede wszystkim zarówno konsumenci, jak i partnerzy biznesowi chcą więcej, szukają najlepszej wartości. Marketerzy rozumieją też, że taniej jest klienta utrzymać, niż pozyskiwać nowego.
Ważna jest jeszcze jedna obserwacja: nowe technologie bardzo ułatwiają korzystanie z programów lojalnościowych zarówno marketerom, jak i samym uczestnikom. Komunikacja elektroniczna jest szybka i tania w stosunku do konwencjonalnej poczty, papierowych dokumentów i formularzy, a zarządzanie programem może odbywać się z poziomu klawiatury brand managera.
Skoro jednak mamy „rok mobile”, nie sposób tu nie wspomnieć o rewolucji smartfonowej. Zastąpienie karty plastikowej aplikacją mobilną daje uczestnikom programu ogromną wygodę, a organizatorowi nowe możliwości dotarcia z komunikatem.
Nie można się zatem dziwić, że na trzy wyróżnione w tegorocznym konkursie Golden Arrow projekty lojalnościowe dwa dotyczyły w dużej mierze digitalizacji procesów związanych z programem.
Warto przyjrzeć się także polskiej scenie startupowej. Tam też pojawiają się nowe pomysły na rozwiązania lojalnościowe, zwykle w wydaniu mobile.
Tomasz Wygnański
zastępca redaktora naczelnego „Media & Marketing Polska”
22 strony
Plik do pobrania pdf
-
O Dodatkach
Biuro reklamy „Media Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.
-
Gdzie moge zakupić Dodatki
Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.
→zakup dodatek w formacie PDF
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.