W dodatku "Media dziecięce" między innymi: Repertuar dla juniora
Twórcom kanałów i programów adresowanych wyłącznie do dzieci przyświeca zawsze ta sama idea – dbać o to, aby przekazywane przez nich treści wspomagały rozwój i kształtowały właściwe postawy społeczne najmłodszych widzów. Autorzy i redaktorzy starają się, by programy dziecięce realizowały różne zadania, to jest: uczyły, bawiły, wychowywały i zwracały uwagę na potrzeby innych, a towszystko oczywiście w profesjonalnej i bajecznej oprawie.

Już czytam!
Na rynku czasopism dla najmłodszych dominują pisma nawiązujące do bohaterów mniej lub bardziej znanych kreskówek. Karty rozdają dwa duże wydawnictwa – Egmont Polska i Media Service Zawada. W swoich portfelach mają wiele tytułów, głównie na zagranicznych licencjach.

Zabawa z konsumentem
Gry na platformach internetowych producentów dóbr dla dzieci mają za zadanie wspierać kampanię promocyjną produKtów, ale nie stanowią jej kluczowego elementu. Popularyzując wizerunek bohaterów znanych dzieciom z opakowań, działają jednak na korzyść marketerów emocjonalnie, przywiązując do siebie małych konsumentów.

Starszy brat MINIMINI
Telewizja dla dzieci ZigZap zmienia nazwę, oprawę graficzną oraz część zawartości programowej – 1 października widzowie poznają kanał TeleToon+. O zmianach, które zachodzą w ZigZapie, ofercie telewizji dla dzieci i planach nadawcy na przyszłość mówi Jolanta Adamowicz, dyrektor kanałów dziecięcych spółki Canal+ Cyfrowy.
20 stron
Custom w postaci pliku PDF.

  • O Dodatkach

    Biuro reklamy „Media Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupić Dodatki

    Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup dodatek w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.