W dodatku "Programy lojalnościowe" między innymi: Multikorzyści z lojalności
Programy multiPartnerskie to obecnie najsilniejszy trend wśród programów lojalnościowych. Dlatego branże korzystające najczęściej z tego narzędzia to te, w których łatwo o multipartycypację.

Warto znać historię... zakupów
Karta klienta przystepującego do programu lojalnościowego to niewyczerpane źródło wiedzy o nim samym, a informacja o zachowaniach konsumenckich zapisana za pośrednictwem karty może stanowić podstawę do sporządzenia optymalnej, dopasowanej oferty promocyjnej.

Miękkie serwowanie twardych benefitow
Warunkiem koniecznym wprowadzenia programu lojalnościowego jest precyzyjne okreslenie grupy docelowej. Firmy, które chcą zdobyć klientów o określonych upodobaniach, mają do rozwiązania problem, jak tego skutecznie dokonać. Te, które już ich przyciągnęły, jak utrzymać przy sobie tych, którzy dysponują najbardziej zasobnym portfelem.
20 stron
Custom w postaci pliku PDF.

  • O Dodatkach

    Biuro reklamy „Media Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupić Dodatki

    Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup dodatek w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.