W dodatku "Programy lojalnościowe" między innymi: Punkty na nagrody
Rynek programów lojalnościowych opiera się na symbiozie marki i konsumenta. Firmom zależy na zwiększeniu wpływów, a ich klientom na pozyskaniu darmowych dóbr.Wtym układzie wszystko gra, trochę myli tylko użycie słowa „lojalność”.

Każdemu według potrzeb
Katalog nagród w programach lojalnościowych nie ogranicza się do nagród rzeczowych, dla klientów atrakcyjne mogą okazać się bony przeznaczone do samodzielnej realizacji, rabaty lub wyjątkowe usługi z zakresu ogólnie pojętego lifestyle’u.

Konto z bonusem
Oferty banków skupiają się na tym, jak dać klientowi więcej i jeszcze na tymodpowiednio zarobić. Konkurencja jest na tyle duża, że nie wystarcza sama obsługa kont bankowych – liczą się wartości dodane, z których klient może korzystać w różnych dziedzinach.
8 stron
Custom w postaci pliku PDF.

  • O Dodatkach

    Biuro reklamy „Media Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupić Dodatki

    Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup dodatek w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.