Brand advertising online – praktyczny przewodnik Spis treści: Reklama display i brand advertising – historia, rola, kierunki rozwoju
Korzyści z brand advertisingu online
Narzędzia: display (dobre praktyki), branded content
Standardy reklamy display
Pomiar efektywności
Od planowania do zakupu
Cross media w brand advertisingu
Case studies
„Bee like Avril Lavigne” – Agora SA
„Asus” – WP.pl
„Czokodzikus” – Grupa Onet.pl
„Fortis” – Interia.pl i RMF FM
„Intel” – Polsat Media
„HBO” – Nk.pl
„Nike” – Mindshare Polska
„Naturella” – Grupa Onet.pl
„Tag Heuer” – Agora SA
„Opel” – ARBO
Podsumowanie
Słowniczek Autorzy:
Krzysztof Beniowski, Bartek Buczkowski, Paulina Chorążak, Mateusz Drzewosowski, Wojciech Kałużny,
Marta Karolczyk, Katarzyna Jurczak, Bartosz Wysocki.

40 strony

Dodatek przygotowany wspólnie z IAB Polska.

Plik do pobrania pdf (1,8 MB)

  • O Dodatkach

    Biuro reklamy „Media Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupić Dodatki

    Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup dodatek w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.