Marketing mobilny – praktyczny przewodnik Spis treści: Marketing mobilny Potencjał marketingu mobilnego – wartość rynku Użytkownicy telefonii komórkowej w Polsce Reklama mobilna w Polsce Smartfony – mobilna ziemia obiecana Case studies Zakończenie Słownik pojęć
Autorzy:
Olgierd Cygan, Agnieszka Ferenc, Michał Giera, Olga Gładka, Grzegorz Omilianowicz, Kazimierz
Piekarz, Aleksandra Polak, Marek Wcisło, Adam Szulc

54 strony

Dodatek przygotowany wspólnie z IAB Polska.

Plik do pobrania pdf (3,5 MB)

  • O Dodatkach

    Biuro reklamy „Media Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupić Dodatki

    Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup dodatek w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.