Przedstawiamy Mapę Biur Reklamy TV w Polsce, na którą naniesiono pięć głównych podmiotów. Pokazujemy w sposób uproszczony kanały telewizyjne znajdujące się w portfolio poszczególnych biur reklamy TV.Dodatkowo każdy kanał opisaliśmy za pomocą takich zminnych, jak: tematyka, średnia widowania w 2010 r., zasięg (w proc.).
Średnia widownia w 2010 roku:
Dane: Nielsen Audience Measurement, AMR, wszyscy 4+.
Okres: styczeń-sierpień 2010.

Zasięg (w proc.)
Dane: Nielsen Audience Measurement, zasięg techniczny
Okres: sierpień 2010.

Plik do pobrania pdf (4 MB)

  • O Dodatkach

    Biuro reklamy „Media Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupić Dodatki

    Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup dodatek w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.