W dodatku "Promocja w miejscu sprzedaży" między innymi: Nowoczesna promocja
Do niedawna komunikacja z konsumentem za pomocą SMS-ów była podstawowym narzędziem marketingu mobilnego. Obecnie rynek m-marketingu wzbogacił się o nowe możliwości – mobilny internet i bluetooth marketing. Czy szybko zdobędą satysfakcjonujące grono odbiorców?

Od dekoracji po interakcję
Ilość materiałów POS na rynku jest ogromna, a rozwój technologii i oczekiwania klientów sprawiają, że wciąż ich przybywa. Pierwszorzędną funkcją POS-ów jest poinformowanie konsumentów o cechach i zaletach danego produktu, a także wyróżnienie go spośród innych.

Dobre relacje z konsumentem
Utrzymanie długofalowych relacji z konsumentem to priorytet dla każdej marki. Marketerzy muszą znaleźć najlepszy sposób na zbudowanie pozycji marki w świadomości konsumentów. Wybór metody zależy od budżetu i trendów rynkowych.

Plan promocji
Promocja w miejscu sprzedaży może mieć wiele scenariuszy. Przebieg akcji promocyjnej zależy od celu i budżetu marketingowego. Inaczej promowany jest nowy produkt, a inaczej znany. Inny scenariusz będzie miała akcja promocyjna, gdy przeważają cele wizerunkowe, a inny, gdy priorytetem są cele sprzedażowe.

Event w centrum handlowym
W galeriach handlowych coraz częściej organizuje się koncerty, pokazy mody, imprezy edukacyjne i rozrywkowe. Centra handlowe inicjują eventy, które nie mają bezpośrednio nakłaniać do sprzedaży. Mają za zadanie zainteresować i przyciągnąć jak najwięcej konsumentów, a także zwrócić uwagę na oferty najemców.
14 stron
Custom w postaci pliku PDF.

  • O Dodatkach

    Biuro reklamy „Media Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupić Dodatki

    Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup dodatek w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.