W dodatku "Oferta reklamowa wydawców" między innymi: Medium o najwyższym zaufaniu
Słowo drukowane ciągle ma ogromną wartość. Według najnowszych pomiarów prasa cieszy się najwyższym zaufaniem odbiorców. O kondycji, przyszłości prasy i możliwościach rozwoju wydawnictw mówią Adam Wojdyło, prezes zarządu Polskich Badań Czytelnictwa (PBC), i Paweł Klimczewski, dyrektor ds. rozwoju badania i nowych technologii PBC.

Mobilna oferta
Minęły już czasy, kiedy informacje czerpano wyłącznie z gazet. Obecnie czytelnik może skorzystać z e-wydań gazet i przeczytać o tym, co wydarzyło się na świecie, korzystając z telefonu komórkowego, laptopa czy iPada. Wydawcy o tym wiedzą i rozwijają ofertę mobilną.

Przyszłość w multimediach
Wydawcy muszą podążać w stronę multimediów. Udostępnianie kontentu informacyjnego na różnych nośnikach to niezbędny ruch w kierunku pozyskania nowych czytelników. Multimedialność to też nowe możliwości rozwoju reklamy. Część wydawców dostrzegła to już kilka lat temu, część dopiero teraz dogania rynek.

Czytaj i płać
Internet to rewolucjonista w świecie mediów. Na baczność postawił właścicieli wszystkich innych mediów. Najtwardszy orzech do zgryzienia mają wydawcy prasy. Część z nich internet uważa za wroga i obarcza winą za kryzys czytelnictwa, a część widzi w nim nowe źródło dochodów.
16 stron
Custom w postaci pliku PDF.

  • O Dodatkach

    Biuro reklamy „Media Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupić Dodatki

    Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup dodatek w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.