-
Custom Publishing
2010 - Marketing Sportowy
-
Custom Publishing
Kalendarz 2019
-
Custom Publishing
Gra planszowa MMP
-
Custom Publishing
Kalendarz 2017
-
Custom Publishing
Sodexo_Poradnik_MMP_nr_11_2015
-
Custom Publishing
2012 - Target kobieta
-
Custom Publishing
2011 - CSR_pazdziernik
-
Custom Publishing
2011 - Media Dziecięce
-
Custom Publishing
2011 - Programy Lojalnościowe wrzesień
-
Custom Publishing
2011 - Eventy
-
Custom Publishing
2011- Użyteczna strona
-
Custom Publishing
2011 - Mapa MGR w Polsce
-
Custom Publishing
2011 - Custom Brand design
-
Custom Publishing
2011- CSR
-
Custom Publishing
2011- Promocja w miejscu sprzedaży
-
Custom Publishing
2011 - Programy Lojalnościowe
-
Custom Publishing
2010 - Kronika MMP 2010
-
Custom Publishing
2010 - Słownik Designu
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Realizacja projektów internetowych
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Gra w marketingu
-
Custom Publishing
2010 - Identyfikacja wizualna
-
Custom Publishing
2010 - Ambient
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Brand Advertising online
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; WoMM
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Wideomarketing
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Marketing Mobilny
-
Custom Publishing
2010 - Mapa - Biura reklamy TV w Polsce
-
Custom Publishing
2010 - Telewizje dla najmłodszych
-
Custom Publishing
2010 - Promocja w miejscu sprzedaży (listopad)
-
Custom Publishing
2010 - Upominki biznesowe
-
Custom Publishing
2010 - Oferta Reklamowa Wydawców
-
Custom Publishing
2010 - Badania rynku, eventy, wielki format
-
Custom Publishing
2010 - Licencje
-
Custom Publishing
2010 - Programy motywacyjne
-
Custom Publishing
2010 - Digital Signage
-
Custom Publishing
2010 - CSR - pazdziernik
-
Custom Publishing
2010 - CSR
-
Custom Publishing
2010 - Promocja w miejscu sprzedaży
-
Custom Publishing
2010 - Sport, Media, Marketing, Sponsoring
-
Custom Publishing
2010 - Private, personal banking
-
Custom Publishing
2009 - Digital Signage
-
Custom Publishing
2009 - Ambient Media
-
Custom Publishing
2009 - Luksusowe prezenty
-
Custom Publishing
2009 - Energia
-
Custom Publishing
2009 - Telewizje Dziecięce
-
Custom Publishing
2009 - Promocja w miejscu sprzedaży
-
Custom Publishing
2009 - Rynek Muzyczny w Polsce; Fryderyki 2009
-
Custom Publishing
2009 - Eventy i szkolenia
-
Custom Publishing
2009 - Programy lojalnościowe
-
Custom Publishing
2009 - Custom publishing
-
Custom Publishing
2009 - Outsourcing
-
Custom Publishing
2009 - Media, dzieci i rodzice
-
Custom Publishing
2009 - Identyfikacja wizualna
-
Custom Publishing
2009 - Promocja miast i regionów
-
Custom Publishing
2009 - Sport, Media i Marketing
-
Custom Publishing
2009 - Licencje
W dodatku "Marketing Sportowy" między innymi:
Sportowy rynek
Według specjalistów sport ma za sobą trudny okres. Ogólnoświatowy kryzys nie sprzyja aktywności firm na polu sponsoringu. Firmy ostrożnie dzieliły budżety marketingowe. Każdemu kontraktowi sponsorskiemu przyglądano się ze zdwojoną uwagą, co w znaczącym stopniu wpłynęło na kondycję klubów i organizacji sportowych.
Marka w sportowym stylu
Marketing poprzez sport to popularny i chętnie wykorzystywany sposób na promocję marki. W krajach Europy Zachodniej i Stanach Zjednoczonych przynosi firmom wymierne korzyści. W Polsce ten rodzaj komunikacji jest w fazie rozwoju. Firmy uważnie przyglądają się możliwościom, jakie może im dać zaangażowanie w sport.
Sponsor na medal
Dla każdego sponsora wspieranie sportowca czy drużyny to potwierdzenie wartości i wizerunku marki. Według danych ośrodka badawczego Pentagon Research szacowana wartość ekspozycji marek w sporcie w telewizji w 2009 r. wyniosła 1,74 mld zł. W czołówce sponsorów znalazły się takie marki, jak: Plus, Adidas, Orlen, Orange, Lotos.
Sportowi bohaterowie reklam
Udział sportowca w reklamie jest równie ekscytujący jak sukcesy odnoszone przez niego na arenach sportowych. Kibice, opinia publiczna i komentatorzy sportowi zastanawiają się, czy sportowiec powinien wziąć w niej udział, czy też nie, ale przede wszystkim na ile opiewał kontrakt reklamowy. Sportowiec, biorąc udział w reklamie, może zyskać finansowo, ale stracić w oczach kibiców.
Zmagania na papierze i ekranie
Media sportowe mają wierne grono odbiorców, jednak tak jak sportowcy potrzebują sukcesu. O pierwsze miejsce w rankingu mediów sportowych walczą: gazety, magazyny, kanały i portale sportowe.
15 stron
Custom w postaci pliku PDF.
-
O Dodatkach
Biuro reklamy „Media Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.
-
Gdzie moge zakupić Dodatki
Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.
→zakup dodatek w formacie PDF
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.