-
Custom Publishing
2010 - Badania rynku, eventy, wielki format
-
Custom Publishing
Kalendarz 2019
-
Custom Publishing
Gra planszowa MMP
-
Custom Publishing
Kalendarz 2017
-
Custom Publishing
Sodexo_Poradnik_MMP_nr_11_2015
-
Custom Publishing
2012 - Target kobieta
-
Custom Publishing
2011 - CSR_pazdziernik
-
Custom Publishing
2011 - Media Dziecięce
-
Custom Publishing
2011 - Programy Lojalnościowe wrzesień
-
Custom Publishing
2011 - Eventy
-
Custom Publishing
2011- Użyteczna strona
-
Custom Publishing
2011 - Mapa MGR w Polsce
-
Custom Publishing
2011 - Custom Brand design
-
Custom Publishing
2011- CSR
-
Custom Publishing
2011- Promocja w miejscu sprzedaży
-
Custom Publishing
2011 - Programy Lojalnościowe
-
Custom Publishing
2010 - Kronika MMP 2010
-
Custom Publishing
2010 - Słownik Designu
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Realizacja projektów internetowych
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Gra w marketingu
-
Custom Publishing
2010 - Identyfikacja wizualna
-
Custom Publishing
2010 - Ambient
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Brand Advertising online
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; WoMM
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Wideomarketing
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Marketing Mobilny
-
Custom Publishing
2010 - Mapa - Biura reklamy TV w Polsce
-
Custom Publishing
2010 - Telewizje dla najmłodszych
-
Custom Publishing
2010 - Promocja w miejscu sprzedaży (listopad)
-
Custom Publishing
2010 - Upominki biznesowe
-
Custom Publishing
2010 - Oferta Reklamowa Wydawców
-
Custom Publishing
2010 - Marketing Sportowy
-
Custom Publishing
2010 - Licencje
-
Custom Publishing
2010 - Programy motywacyjne
-
Custom Publishing
2010 - Digital Signage
-
Custom Publishing
2010 - CSR - pazdziernik
-
Custom Publishing
2010 - CSR
-
Custom Publishing
2010 - Promocja w miejscu sprzedaży
-
Custom Publishing
2010 - Sport, Media, Marketing, Sponsoring
-
Custom Publishing
2010 - Private, personal banking
-
Custom Publishing
2009 - Digital Signage
-
Custom Publishing
2009 - Ambient Media
-
Custom Publishing
2009 - Luksusowe prezenty
-
Custom Publishing
2009 - Energia
-
Custom Publishing
2009 - Telewizje Dziecięce
-
Custom Publishing
2009 - Promocja w miejscu sprzedaży
-
Custom Publishing
2009 - Rynek Muzyczny w Polsce; Fryderyki 2009
-
Custom Publishing
2009 - Eventy i szkolenia
-
Custom Publishing
2009 - Programy lojalnościowe
-
Custom Publishing
2009 - Custom publishing
-
Custom Publishing
2009 - Outsourcing
-
Custom Publishing
2009 - Media, dzieci i rodzice
-
Custom Publishing
2009 - Identyfikacja wizualna
-
Custom Publishing
2009 - Promocja miast i regionów
-
Custom Publishing
2009 - Sport, Media i Marketing
-
Custom Publishing
2009 - Licencje
W dodatku "Badania rynku, eventy, wielki format" między innymi:
BADANIA RYNKU
Badania w cenie
Trudny rok dla wielu gałęzi gospodarki w niewielkim stopniu dotknął branżę badawczą. Większość placówek nie odczuła drastycznego ograniczenia liczby zamówień. Szacunkowe dane mówią o spadku obrotów o zaledwie 1 proc. Można więc mówić o stabilizacji, a nie stagnacji na rynku badań.
Dylemat przetargów
Wyniki opublikowanego ostatnio raportu PTBRiO pokazują, że coraz częściej realizacja badań jest zlecana instytucji wybranej w drodze przetargu. Wiążą się z tym liczne problemy, takie jak np. wojna cenowa. Kryterium ceny, decydujące w wielu przypadkach o wygranej w przetargu, może mieć jednak ogromny wpływ na jakość badań.
EVENTY
Nowe oblicze eventów
Ostatnie dwa lata to trudny czas dla wielu agencji eventowych. Znacznie spadła liczba eventów integracyjnych i motywacyjnych. Mniej było również eventów marketingowych. Prognozuje się, że w 2010 r. sytuacja całej branży zacznie się stopniowo poprawiać.
Impreza promocyjna
Rola eventów marketingowych nie tylko nie zmalała, ale z roku na rok rośnie. Co prawda w ostatnich dwóch latach wszyscy odczuli zmniejszenie budżetów na promocję, ale rozsądniejsze i bardziej przemyślane wydatki firm wymogły na agencjach eventowych lepsze przygotowanie imprez i ciekawsze pomysły.
WIELKI FORMAT
Wielki format w dobrej formie
Raport Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej podsumowujący ub.r. pokazuje, iż nośniki wielkoformatowe nawet w kryzysie zachowały stabilną pozycję. Stały się częściowo alternatywą dla kontrowersyjnych siatek naściennych. Przewiduje się, że br. zakończą dobrym wynikiem.
Estetyczna i skuteczna
Wielki format to widowiskowa i efektowna forma reklamy. Tak zadeklarowało niemal dwie trzecie respondentów badania przeprowadzonego pod koniec 2008 r. Ponadto niemal 40 proc. zadeklarowało, że dzięki reklamie wielkoformatowej miasto jest ładniejsze i bardziej kolorowe.
27 strony
Custom w postaci pliku PDF.
-
O Dodatkach
Biuro reklamy „Media Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.
-
Gdzie moge zakupić Dodatki
Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.
→zakup dodatek w formacie PDF
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.