W dodatku "Badania rynku, eventy, wielki format" między innymi: BADANIA RYNKU

Badania w cenie
Trudny rok dla wielu gałęzi gospodarki w niewielkim stopniu dotknął branżę badawczą. Większość placówek nie odczuła drastycznego ograniczenia liczby zamówień. Szacunkowe dane mówią o spadku obrotów o zaledwie 1 proc. Można więc mówić o stabilizacji, a nie stagnacji na rynku badań.

Dylemat przetargów
Wyniki opublikowanego ostatnio raportu PTBRiO pokazują, że coraz częściej realizacja badań jest zlecana instytucji wybranej w drodze przetargu. Wiążą się z tym liczne problemy, takie jak np. wojna cenowa. Kryterium ceny, decydujące w wielu przypadkach o wygranej w przetargu, może mieć jednak ogromny wpływ na jakość badań.

EVENTY

Nowe oblicze eventów
Ostatnie dwa lata to trudny czas dla wielu agencji eventowych. Znacznie spadła liczba eventów integracyjnych i motywacyjnych. Mniej było również eventów marketingowych. Prognozuje się, że w 2010 r. sytuacja całej branży zacznie się stopniowo poprawiać.

Impreza promocyjna
Rola eventów marketingowych nie tylko nie zmalała, ale z roku na rok rośnie. Co prawda w ostatnich dwóch latach wszyscy odczuli zmniejszenie budżetów na promocję, ale rozsądniejsze i bardziej przemyślane wydatki firm wymogły na agencjach eventowych lepsze przygotowanie imprez i ciekawsze pomysły.

WIELKI FORMAT

Wielki format w dobrej formie
Raport Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej podsumowujący ub.r. pokazuje, iż nośniki wielkoformatowe nawet w kryzysie zachowały stabilną pozycję. Stały się częściowo alternatywą dla kontrowersyjnych siatek naściennych. Przewiduje się, że br. zakończą dobrym wynikiem.

Estetyczna i skuteczna
Wielki format to widowiskowa i efektowna forma reklamy. Tak zadeklarowało niemal dwie trzecie respondentów badania przeprowadzonego pod koniec 2008 r. Ponadto niemal 40 proc. zadeklarowało, że dzięki reklamie wielkoformatowej miasto jest ładniejsze i bardziej kolorowe. 27 strony
Custom w postaci pliku PDF.

  • O Dodatkach

    Biuro reklamy „Media Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupić Dodatki

    Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup dodatek w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.