-
Custom Publishing
2010 - Licencje
-
Custom Publishing
Kalendarz 2019
-
Custom Publishing
Gra planszowa MMP
-
Custom Publishing
Kalendarz 2017
-
Custom Publishing
Sodexo_Poradnik_MMP_nr_11_2015
-
Custom Publishing
2012 - Target kobieta
-
Custom Publishing
2011 - CSR_pazdziernik
-
Custom Publishing
2011 - Media Dziecięce
-
Custom Publishing
2011 - Programy Lojalnościowe wrzesień
-
Custom Publishing
2011 - Eventy
-
Custom Publishing
2011- Użyteczna strona
-
Custom Publishing
2011 - Mapa MGR w Polsce
-
Custom Publishing
2011 - Custom Brand design
-
Custom Publishing
2011- CSR
-
Custom Publishing
2011- Promocja w miejscu sprzedaży
-
Custom Publishing
2011 - Programy Lojalnościowe
-
Custom Publishing
2010 - Kronika MMP 2010
-
Custom Publishing
2010 - Słownik Designu
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Realizacja projektów internetowych
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Gra w marketingu
-
Custom Publishing
2010 - Identyfikacja wizualna
-
Custom Publishing
2010 - Ambient
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Brand Advertising online
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; WoMM
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Wideomarketing
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Marketing Mobilny
-
Custom Publishing
2010 - Mapa - Biura reklamy TV w Polsce
-
Custom Publishing
2010 - Telewizje dla najmłodszych
-
Custom Publishing
2010 - Promocja w miejscu sprzedaży (listopad)
-
Custom Publishing
2010 - Upominki biznesowe
-
Custom Publishing
2010 - Oferta Reklamowa Wydawców
-
Custom Publishing
2010 - Marketing Sportowy
-
Custom Publishing
2010 - Badania rynku, eventy, wielki format
-
Custom Publishing
2010 - Programy motywacyjne
-
Custom Publishing
2010 - Digital Signage
-
Custom Publishing
2010 - CSR - pazdziernik
-
Custom Publishing
2010 - CSR
-
Custom Publishing
2010 - Promocja w miejscu sprzedaży
-
Custom Publishing
2010 - Sport, Media, Marketing, Sponsoring
-
Custom Publishing
2010 - Private, personal banking
-
Custom Publishing
2009 - Digital Signage
-
Custom Publishing
2009 - Ambient Media
-
Custom Publishing
2009 - Luksusowe prezenty
-
Custom Publishing
2009 - Energia
-
Custom Publishing
2009 - Telewizje Dziecięce
-
Custom Publishing
2009 - Promocja w miejscu sprzedaży
-
Custom Publishing
2009 - Rynek Muzyczny w Polsce; Fryderyki 2009
-
Custom Publishing
2009 - Eventy i szkolenia
-
Custom Publishing
2009 - Programy lojalnościowe
-
Custom Publishing
2009 - Custom publishing
-
Custom Publishing
2009 - Outsourcing
-
Custom Publishing
2009 - Media, dzieci i rodzice
-
Custom Publishing
2009 - Identyfikacja wizualna
-
Custom Publishing
2009 - Promocja miast i regionów
-
Custom Publishing
2009 - Sport, Media i Marketing
-
Custom Publishing
2009 - Licencje
W dodatku "Licencje" między innymi:
Licencje na tarczy
Rynek licencji na wykorzystanie wizerunku popularnych postaci z bajek i filmów dobrze radzi sobie w Polsce. Coraz więcej firm chce mieć produkt z ulubioną postacią. Nie ma również zastoju w handlu formatami telewizyjnymi.
Producenci programów rozrywkowych i filmów fabularnych nie tylko kupują, lecz także sprzedają własne pomysły telewizjom w innych krajach.
Drugie życia bohatera
Konsumenci przyzwyczaili się już do produktów z kolorowymi nadrukami. Koszulki, tornistry, piórniki, zabawki zdobią bohaterowie popularnych kreskówek i filmów animowanych dla dzieci. Firmy z różnych branż korzystają z licencji i wypuszczają na rynek towary przyciągające wzrok nie tylko dzieci, lecz także dorosłych. Wielu producentów odzieży i akcesoriów dla kobiet ma w portfolio torebki, bluzki, koszulki z sympatycznymi postaciami z bajek. Jak się sprzedają takie produkty?
Licencje dobre na wszystko
Rynek licencyjny ma się dobrze. Branży nie dotknął kryzys. Ubiegły rok był dla wszystkich należących do niej firm bardzo udany. Na rynku pojawiło się dużo nowych produktów z bohaterami licencyjnymi. Ofertę zapewne wzbogacą tegoroczne hity filmowe.
Kolorowe czasopisma
Rynek czasopism na licencji dotychczas chłonął nowości. Każdego roku co najmniej kilkanaście nowych tytułów trafiało do starszych i młodszych dzieci. Wszystkie magazyny odnoszą się do najpopularniejszych produkcji światowych wytwórni i opowiadają o przygodach bohaterów filmowych.
Faworyci telewizji
W ofertach programowych wszystkich liczących się nadawców telewizyjnych są programy i filmy produkowane na licencji. Niektóre z zaadaptowanych na polski rynek pomysłów odniosły ogromny sukces. Stacje telewizyjne i współpracujący z nimi producenci sporo nowości przygotowali na sezon wiosenno-letni.
12 strony
Custom w postaci pliku PDF.
-
O Dodatkach
Biuro reklamy „Media Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.
-
Gdzie moge zakupić Dodatki
Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.
→zakup dodatek w formacie PDF
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.