-
Custom Publishing
2010 - Programy motywacyjne
-
Custom Publishing
Kalendarz 2019
-
Custom Publishing
Gra planszowa MMP
-
Custom Publishing
Kalendarz 2017
-
Custom Publishing
Sodexo_Poradnik_MMP_nr_11_2015
-
Custom Publishing
2012 - Target kobieta
-
Custom Publishing
2011 - CSR_pazdziernik
-
Custom Publishing
2011 - Media Dziecięce
-
Custom Publishing
2011 - Programy Lojalnościowe wrzesień
-
Custom Publishing
2011 - Eventy
-
Custom Publishing
2011- Użyteczna strona
-
Custom Publishing
2011 - Mapa MGR w Polsce
-
Custom Publishing
2011 - Custom Brand design
-
Custom Publishing
2011- CSR
-
Custom Publishing
2011- Promocja w miejscu sprzedaży
-
Custom Publishing
2011 - Programy Lojalnościowe
-
Custom Publishing
2010 - Kronika MMP 2010
-
Custom Publishing
2010 - Słownik Designu
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Realizacja projektów internetowych
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Gra w marketingu
-
Custom Publishing
2010 - Identyfikacja wizualna
-
Custom Publishing
2010 - Ambient
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Brand Advertising online
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; WoMM
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Wideomarketing
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Marketing Mobilny
-
Custom Publishing
2010 - Mapa - Biura reklamy TV w Polsce
-
Custom Publishing
2010 - Telewizje dla najmłodszych
-
Custom Publishing
2010 - Promocja w miejscu sprzedaży (listopad)
-
Custom Publishing
2010 - Upominki biznesowe
-
Custom Publishing
2010 - Oferta Reklamowa Wydawców
-
Custom Publishing
2010 - Marketing Sportowy
-
Custom Publishing
2010 - Badania rynku, eventy, wielki format
-
Custom Publishing
2010 - Licencje
-
Custom Publishing
2010 - Digital Signage
-
Custom Publishing
2010 - CSR - pazdziernik
-
Custom Publishing
2010 - CSR
-
Custom Publishing
2010 - Promocja w miejscu sprzedaży
-
Custom Publishing
2010 - Sport, Media, Marketing, Sponsoring
-
Custom Publishing
2010 - Private, personal banking
-
Custom Publishing
2009 - Digital Signage
-
Custom Publishing
2009 - Ambient Media
-
Custom Publishing
2009 - Luksusowe prezenty
-
Custom Publishing
2009 - Energia
-
Custom Publishing
2009 - Telewizje Dziecięce
-
Custom Publishing
2009 - Promocja w miejscu sprzedaży
-
Custom Publishing
2009 - Rynek Muzyczny w Polsce; Fryderyki 2009
-
Custom Publishing
2009 - Eventy i szkolenia
-
Custom Publishing
2009 - Programy lojalnościowe
-
Custom Publishing
2009 - Custom publishing
-
Custom Publishing
2009 - Outsourcing
-
Custom Publishing
2009 - Media, dzieci i rodzice
-
Custom Publishing
2009 - Identyfikacja wizualna
-
Custom Publishing
2009 - Promocja miast i regionów
-
Custom Publishing
2009 - Sport, Media i Marketing
-
Custom Publishing
2009 - Licencje
W dodatku "Programy motywacyjne" między innymi:
Skuteczny program
Wyniki badań prowadzonych przez Instytut Gallupa z 2004 r. potwierdzają, że pracownicy, którzy są regularnie doceniani w pracy, osiągają lepsze wyniki, lepiej obsługują klientów, budują zaangażowanie innych członków zespołu, bardziej dbają o bezpieczeństwo w pracy itd. O pracowników warto dbać i wiele firm odnoszących sukcesy rynkowe świadomie realizuje programy motywujące pracowników.
Magia kart
Zdarza się często, że nasze portfele tyją, ale nie od pieniędzy, tylko od kart. Klienci sieci handlowych, salonów usługowych czy stacji benzynowych niemal przy każdych zakupach pytani są o karty rabatowe, stałego klienta lub karty uczestnika programu lojalnościowego czy karty podarunkowe.
Motywować i nagradzać
Nowoczesne programy motywacyjne to narzędzie, które oferuje korzyści zarówno na poziomie emocjonalnym, jak i materialnym. Istotną częścią każdego programu motywacyjnego jest więc atrakcyjna nagroda dostosowana do oczekiwań wybranej grupy celowej, a czasem nawet wyprzedzająca jej potrzeby.
Logistyka i technologie
Przygotowanie sprawnie działającego programu motywacyjnego jest ogromnie czasochłonne. Wymaga zaangażowania wielu osób oraz sporych środków finansowych. Bardzo ważną kwestią jest też system informatyczny, którego wdrożenie wymaga kolejnych nakładów. Rozwiązaniem są gotowe systemy informatyczne i logistyczne oferowane przez wiele firm.
Podróż za dobrą pracę
Choć jego szczegółowy plan powstaje już na samym początku, to zawsze jest ostatnim, kulminacyjnym elementem programu motywacyjnego – a jednocześnie najbardziej ekscytującym i oczekiwanym przez pracowników. Incentive travel to nagroda za efektywną pracę.
15 strony
Custom w postaci pliku PDF.
-
O Dodatkach
Biuro reklamy „Media Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.
-
Gdzie moge zakupić Dodatki
Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.
→zakup dodatek w formacie PDF
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.