W dodatku "Digital Signage" między innymi: Cyfrowa interakcja z klientem
Mierzenie ubrań bez zakładania ich na siebie? Sklep odzieżowy bez przebieralni? Cyfrowa komunikacja sprawia, że ten z pozoru futurystyczny scenariusz staje się coraz bardziej realny.

Dystrybucja kontentu digital signage
Gwałtowny rozwój technologii informatycznych pozbawił sieci digital signage jakichkolwiek ograniczeń. Dziś trafiają do nich materiały o dowolnej formie i treści, a wysłać i poprawiać można je z każdego miejsca na świecie.

W służbie promocji
Nowoczesne sposoby na promocję produktów to przede wszystkim interakcja z konsumentem. Szybkość w przekazywaniu informacji, zaskakujące formy, symulacje mogą skutecznie przykuć uwagę nawet najbardziej wybrednego konsumenta.
Nowa jakość w punktach promocji jest możliwa dzięki digital signage.

Digital signage w technologii 3D
Do funkcjonowania systemu digital signage niezbędne są urządzenia i oprogramowanie, dzięki którym możliwe jest zarządzanie przekazem reklamowym i informacyjnym. Oferta producentów jest profesjonalna i odpowiadająca światowym standardom.
Nowoczesne obudowy ochronne czy ekrany 3D powinny zadowolić najbardziej wybrednych odbiorców.
10 strony
Custom w postaci pliku PDF.

  • O Dodatkach

    Biuro reklamy „Media Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupić Dodatki

    Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup dodatek w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.