-
Custom Publishing
2010 - CSR - pazdziernik
-
Custom Publishing
Kalendarz 2019
-
Custom Publishing
Gra planszowa MMP
-
Custom Publishing
Kalendarz 2017
-
Custom Publishing
Sodexo_Poradnik_MMP_nr_11_2015
-
Custom Publishing
2012 - Target kobieta
-
Custom Publishing
2011 - CSR_pazdziernik
-
Custom Publishing
2011 - Media Dziecięce
-
Custom Publishing
2011 - Programy Lojalnościowe wrzesień
-
Custom Publishing
2011 - Eventy
-
Custom Publishing
2011- Użyteczna strona
-
Custom Publishing
2011 - Mapa MGR w Polsce
-
Custom Publishing
2011 - Custom Brand design
-
Custom Publishing
2011- CSR
-
Custom Publishing
2011- Promocja w miejscu sprzedaży
-
Custom Publishing
2011 - Programy Lojalnościowe
-
Custom Publishing
2010 - Kronika MMP 2010
-
Custom Publishing
2010 - Słownik Designu
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Realizacja projektów internetowych
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Gra w marketingu
-
Custom Publishing
2010 - Identyfikacja wizualna
-
Custom Publishing
2010 - Ambient
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Brand Advertising online
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; WoMM
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Wideomarketing
-
Custom Publishing
2010 - Poradnik; Marketing Mobilny
-
Custom Publishing
2010 - Mapa - Biura reklamy TV w Polsce
-
Custom Publishing
2010 - Telewizje dla najmłodszych
-
Custom Publishing
2010 - Promocja w miejscu sprzedaży (listopad)
-
Custom Publishing
2010 - Upominki biznesowe
-
Custom Publishing
2010 - Oferta Reklamowa Wydawców
-
Custom Publishing
2010 - Marketing Sportowy
-
Custom Publishing
2010 - Badania rynku, eventy, wielki format
-
Custom Publishing
2010 - Licencje
-
Custom Publishing
2010 - Programy motywacyjne
-
Custom Publishing
2010 - Digital Signage
-
Custom Publishing
2010 - CSR
-
Custom Publishing
2010 - Promocja w miejscu sprzedaży
-
Custom Publishing
2010 - Sport, Media, Marketing, Sponsoring
-
Custom Publishing
2010 - Private, personal banking
-
Custom Publishing
2009 - Digital Signage
-
Custom Publishing
2009 - Ambient Media
-
Custom Publishing
2009 - Luksusowe prezenty
-
Custom Publishing
2009 - Energia
-
Custom Publishing
2009 - Telewizje Dziecięce
-
Custom Publishing
2009 - Promocja w miejscu sprzedaży
-
Custom Publishing
2009 - Rynek Muzyczny w Polsce; Fryderyki 2009
-
Custom Publishing
2009 - Eventy i szkolenia
-
Custom Publishing
2009 - Programy lojalnościowe
-
Custom Publishing
2009 - Custom publishing
-
Custom Publishing
2009 - Outsourcing
-
Custom Publishing
2009 - Media, dzieci i rodzice
-
Custom Publishing
2009 - Identyfikacja wizualna
-
Custom Publishing
2009 - Promocja miast i regionów
-
Custom Publishing
2009 - Sport, Media i Marketing
-
Custom Publishing
2009 - Licencje
W dodatku "CSR" między innymi:
Czas na wielką energię
Ekologia, energia i społeczna odpowiedzialność to hasła, które ciągle są modne i z roku na rok zyskują na znaczeniu.
Proekologiczne i prospołeczne inicjatywy firm spotykają się z coraz lepszym odbiorem społecznym. CSR jest ideą, która przynosi korzyści zarówno odbiorcy, jak i organizatorom akcji społecznych.
Nierozerwalne relacje
Zaangażowanie społeczne przynosi wymierne korzyści. I to nie tylko beneficjentom. Firmy prowadzące aktywną działalność na polu CSR również zyskują bardzo dużo. Dobre relacje z otoczeniem, partnerami w biznesie, pracownikami firmy procentują na wiele lat.
Dialog z otoczeniem
Działania na rzecz społeczeństwa i środowiska są wpisane w filozofię wielu firm. W większości przedsiębiorstw polityka CSR jest powiązana z działalnością biznesową. Ich właściciele są przekonani, że dobre relacje z otoczeniem wspierają konkurencyjność rynkową i budują zaufanie do marki. A co zyskują beneficjenci?
Jesteśmy odpowiedzialni za naszą przyszłość
Zrównoważony rozwój to dla marki Bosch coś więcej niż tylko oszczędność wody i energii.
Idea ta oznacza ciągły rozwój innowacyjnych, przyjaznych środowisku technologii, pełne respektu gospodarowanie zasobami naturalnymi oraz wspieranie proekologicznych projektów. W 2010 r. Bosch rozpoczął współpracę z WWF Polska i stał się partnerem projektu ochrony bałtyckich fok szarych.
Odpowiedzialna marka
PKN Orlen ma długoletnią tradycję działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.
Prowadzona przez firmę polityka dobroczynna, wyróżnienia i wysokie miejsca w rankingach potwierdzają wiodącą pozycję spółki w tym obszarze w Polsce. Dowodem na to jest również uczestnictwo w Respekt Index – pierwszym polskim indeksie CSR, do którego zakwalifikowało się jedynie 16 spółek notowanych na warszawskiej GPW.
Świadomy marketing
Według różnych szacunków gospodarstwo domowe w ciągu roku traci nawet 40 proc. energii. A wystarczyłoby, aby domownicy zmienili przyzwyczajenia i wyłączali np. urządzenia pracujące w trybie standby. Dlaczego tego nie robią?
CSR w Polsce – badanie
Najnowsze badania przeprowadzone przez Deloitte Polska i PKPP Lewiatan na temat postrzegania i podejmowania działań CSR w dużych, polskich firmach pokazują, że ponad 70 proc. ankietowanych przedsiębiorców jest zdania, że stosowanie zasad społecznej dpowiedzialności dobrze wpływa na wizerunek i reputację firmy.
22 strony
Custom w postaci pliku PDF.
-
O Dodatkach
Biuro reklamy „Media Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.
-
Gdzie moge zakupić Dodatki
Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.
→zakup dodatek w formacie PDF
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.