Lürzer`s International Archive nr 2-2014.

W każdym numerze znajdują się wywiady z twórcami najlepszych reklam oraz kalendarium zbliżających się branżowych wydarzeń.
Kampanie reklamowe pogrupowane są według kategorii produktowych.
Publikacja w języku angielskim. Vol. 2/2014 A grotesque image for Innocence en Danger from Parisian agency Rosapark makes the cover of the latest copy of Lürzer's Archive magazine.
Our interview this issue is with Argentinian Javier Campopiano, Chief Creative Officer at New York’s FCB Garfinkel. Dominic Goldman, Creative Director and Partner at BBH London shares his favourite picks, including Pharrell's "24 Hours of Happy".
Plus the finest campaigns in digital, TV and print from around the world. 156 stron, okładka miękka
Prenumerata Lurzer's Archive  

  • O Magazynie

    Dwumiesięcznik poświęcony najlepszym kampaniom reklamowym. Każde wydanie dociera do 40 000 prenumeratorów na całym świecie. Katalog zawiera 160-180 stron prezentujących 70-80 kampanii reklamowych pogrupowanych według kategorii produktowych. Przedstawia najbardziej atrakcyjne, ekskluzywne kampanie reklamowe, prace najlepszych grafików, fotografów i projektantów. W każdym numerze znajdują się wywiad z twórcami najlepszych reklam oraz kalendarium zbliżających się branżowych wydarzeń. „Lürzers International Archive” jest publikowany w języku angielskim.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    Prenumerata roczna obejmuje 6 egzemplarzy magazynu oraz jeden z dodatków specjalnych "Archive Special" w prezencie. Więcej informacji na temat prenumeraty cyfrowej, prenumeraty specjalnej
    na stronach naszego sklepu.
    *
    Przykładowy "Lürzer's Archive" do pobrania (plik 22 MB).

  • Gdzie moge zakupić Magazyn

    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

  • Strony internetowe związane z magazynem

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.